Startsida

fredag 28 december 2012

Drömmar

28 december 2012 dagens namnsdag Benjamin - grattis Benji på jobbet.
Ja snart är det dags att byta ut 2012 almanacka mot en ny 2013. Timmar, dagar, månader och åren bara springer i väg. Det finns saker som finns kvar länge och det är mina drömmar. JAG ÄLSKAR MINA DRÖMMAR. De är många, olika, en del starka, andra bara ytliga - men gemensamt för dem är att de finns och att jag mår bra av dem. När jag ser denna bild som är tagen sen vår/tidig sommar för ett tag sedan - så drömmer jag mig till den årstiden. Älskar dessa underbara pensépelargoner - tyvärr hann jag inte med dem i vår/sommras 2012. Men ska vara lite på hugget våren 2013 så att jag kan få njuta av dessa godinga.
Kan även säga att vi fick njuta av en jättefin jul & nyårshälsning från en utav mina kusiner som tillbringar en tid i Florida med sin familj. Firar jul, nyår samt hennes mans 50år firande där. När jag tänker på denna underbara kusin så kommer drömmarna fram igen. Tänk vilken människa - hon har varit runt omkring på olika platser på vår jord. Samt hennes sätt att vara - lite speciell. Känns som hon alltid har humöret på topp, alltid fina kläder, toppform och ingenting sitter löst. Hennes syster beundrar jag också. Vilka fina människor det finns i sin släkt.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar