Startsida

söndag 4 november 2012

Tiden finns inte till någonting längre

4 november 2012 dagens namnsdag är Sverker.
Det var länge sedan jag skrev några rader här. Men nu ska jag sammanfatta lite. Denna helg har bara inte funnits, känns det som. Fredagen tog jag ut en semesterdag då gubben och jag sågade ner lite träd som vi inte ville ha kvar på tomten. Men vi tappade sugen efter eldningsförsöken som kunde ha slutat hur illa som helst - FAST det gick väldigt bra. Lördagen var vi i Heby för att fira Tobbe på sin 25 årsdag. Vi fick äran att ha med Alexander med oss, gud va söt han är denna underbara gossebarn. Man smälter. Han är söt även när han blir arg. Söndagen har jag tillbringat på jobbet. Fick höra idag att vi har väldigt mycket att jobba in så det kommer väl att bli ett evigt jobbande ett tag - precis som om jag har tid med det, NEJ. Men jag ska försöka att göra så gått jag kan.
Vi väntar också på att få en offert från en köksfirma i Uppsala. Vi har ju fått hjälp av Monica & Dennis att rita upp och mäta upp vårat kök, som vi tänkte köpa på IKEA. Men just nu vill vi se hur mycket det skulle kosta med att låta en köksfirma fixa det hela. Spännande. Hoppas på svar denna vecka. Alla dagar är fullbokade i mitt liv. Det gäller att inte tappa sugen.
Ångrar redan att jag har tackat ja till att gå ut med jobbet SOM jag brukar avstå ifrån. Men det kanske blir roligt. Måste börja att planera inför julen också....jag vill ha koll på det hela långt innan. Det känns som det kommer att gå väldigt fort till julen. MEN det finns ju en som är riktigt långledig då.........
Ta vara på livet och varandra. LEV NU!
Kram Marie

1 kommentar:

  1. du behöver väl lite avkoppling och gå ut med jobbet låter de som... hoppas de ordnar sig med köket och att de blir klart snabbt,, de är något jag också drömmer om..... ett nytt kök!:)

    SvaraRadera