Startsida

lördag 10 november 2012

Julkök



10 november 2012 dagens namnsdag är Martin, Martina - Grattis mamma och din biologiska far.
Ja vad gör det om 100år att vårat kök inte blir färdigt innan jul? Hittade en bild på ett jättefint kök på nätet. Kolla in om du vill se mera - http://mattas-pia.blogspot.se/2011/12/julkoket.html
I dag gjorde vi ett nytt försök att bränna upp allt ris och lyckades väldigt bra med det. Skönt att städa undan lite innan vintern. Så i morgon nalkas innejobb. Det blir roligt när allt blir färdigt. Sedan kan jag bara tala om att jag har många drömmar kvar. Men en sak i taget. Spara pengar gäller nu ett tag.
Ta vara på livet och varandra. Kram Marie

5 kommentarer:

  1. Men oj vad stor bilden blev.....jag är ju ingen expert på att fixa detta.

    SvaraRadera
  2. va fint kök.liknar lite på Lindas lantliga (blogg)som jag har i min bloggspalt.Det är mysigt med en bänk sådär vid fönstret, det skulle jag vilja ha!! ha en bra helg..kram

    SvaraRadera
  3. Vi håller ju på att fixa till vårat kök och jag ska ha en bänk vid fönstret precis som på kortet. Där kan jag sitta och läsa eller bara titta ut på fåglarna. Kram

    SvaraRadera
  4. så fint kök! är de så ni vill ha de på ett ungefär? jag minns något om att ni pratade om en "sittplats"? De var väldigt fint iaf! :) Sugen på fixa kök jag med! PUss

    SvaraRadera
  5. verkligen mysigt kök ju =) så skulle man ha ju :D hehe..

    Ja hon sover mkt bättre nu när hon bytt rum. vakna kanske max 2 gånger på natten ibland bara en gång och sover till 6 och de är okej istället för 3 ;) hehe.. puss

    SvaraRadera