Startsida

torsdag 29 november 2012

Hello Kitty

29november 2012 dagens namnsdag är Sune.
Kan naturligtvis inte hålla mig utan vill absolut visa dessa helt underbara klänningar som en super duktig kvinna vid namn Anna har sytt på min begäran. Kolla in hennes blogg www.gosnutta.com
Det är ju naturligvis julklapp till Alicia.....men hon kan ju inte tjuvkika.
Önskar att jag kunde sy som denna fantastiska kvinna. Hon kanske rent av har sykurser för nybörjare. Tänk att kunna sy sina sommar klänningar själv det vore kanonkul.
Två dagars semester har jag nu och första dagen gick alldeles för fort. Vill hinna med mera.
I morgon blir det sopp lunch med en gammal kompis eller rättare sagt en kompis som jag inte har träffat på jättelänge. Det kanske inte var riktigt sant. Vi har ju mötts en gång på gymet samt vi våldgästade dem för ett tag sedan - men innan dess var det länge sedan.
Ta vara på varandra och livet. LEV NU. Kram Marie

3 kommentarer:

  1. vilka söta kläningar hon kommer få våran lilla Misa!=) HA så kul på sopplunchen! ´puss

    SvaraRadera
  2. nej de kan hon ju inte, men hennes mamma kan ;) hehe.. super fina dem är :D längtar tills hon får dem i julklapp =) <3

    SvaraRadera
  3. Brukar kika in i din blogg men har missat detta inlägg =)
    Lyckat? Tack snälla snälla du för de fina orden!!
    Hoppas verkligen klänningarna kommer passa hos er!!

    Kram och god fortsättning!!!!

    SvaraRadera