Startsida

lördag 6 oktober 2012

Värre än vanligt

6 oktober 2012 dagens namnsdag är Jenny, Jennifer
Melodkryssfrukost började dagen med samt lite handling i ICA.
Sedan hade jag stora förväntningar på att jag skulle få en massa saker gjorda här hemma. Gubben gick ut och klippte gräset. Han är duktig han. Jag skulle måla om en byrå, fixa lite i köket, kanske även hinna med att baka lite. VAD HAR JAG GJORT? Hittade inte färgen och ville inte spinga ut och jaga rätt på gubben för att fråga var den fanns. Då tappade jag lusten med allting. TYPISKT MIG. Men jag tror att jag inte är riktigt kry från förkylningen heller så säkert det som gör att jag inte orkar göra något.
Så här sitter jag nu vid datorn och har kollat in det mesta som jag brukar kolla. Försökt att gå in på IKEAS köksplanering men lyckade inte hitta det som är sparat.
SÅ himla typsikt allting. Men vila idag och fixa i morgon kan det vara något? Sattsar på det. Samt dessa dagar i veckan.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. jobigt med förkylning hoppas du blir friska snart :)

    SvaraRadera
  2. vi gjorde ockaså en köksplanering via IKEA som vi inte hittade på senare... den försvan el gömde sig jäkligt bra så de ä'r något lurt med detta?!? gtack för idag. puss

    SvaraRadera