Startsida

torsdag 17 maj 2012

Börja om

17 maj 2012 dagens namnsdag är Rebecka, Ruben. Norges nationaldag
I bland känner jag bara för att börja om med precis allting. Har du känt dig så? Jag tror att allt detta beror på tidsbrist. Jag skulle vilja tänka om med precis allt - då menar jag precis allt. Så känner jag nu och hoppas att jag ska komma över detta. Tidsbrist och ensamhet ( fast jag inte är ensam, så känner jag mig ensammen). Men ensam är stark sägs det så det är väl bara att hålla emot.
I morgon är det sista dagen med detta gäng på jobbet - mycket trist för jag verkligen gillar dem. Men vem vet kanske jag kommer tillbaka. Nya arbetstider, nya jobbarkompisar och nygamla arbetsuppgifter. Ja det går säkert bra men visst kommer jag att sakna det glada skift 3 gänget.
Gubben kollar ishocky och jag surfar runt medans jag väntar på tvättmaskinen.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Ja,men man får hoppas på att du får kommma tillbaka till skift 3 sen när ni inte kör 25 pack längre. PUSS

    SvaraRadera