Startsida

söndag 1 april 2012

April, april din dumma sill.....



1 april 2012 dagens namnsdag är Harald, Hervor.


I dag skulle min farmor fylla 94 år om hon har levat. Men om jag inte minns fel så dog hon 2003 någon gång. Varför jag minns det så väl är väl att på hösten/vintern just 2003 åkte jag till Brasilien till min kusin. Då vi tog med oss kort på henne som var tagna de sista dagarna i hennes liv. Så hon blev runt 85 år det är ju inte så himla illa att få kunna vara med så länge.

Måste tacka gubbens syster och bror med familj för en otroligt trevlig kväll samt för den underbara hjärtformen med de målade äggen. Självklart skulle även Jimmy nr 2 vara med och måla och gissa vilket ägg han målade? Jo just det "snoppmannen" - undrar vem som törs äta det:).

Ta vara på livet och varandra. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. haha.. vilka fina ägg =) åh fint ägg med snopp på.. haha.. Jaså oj va åren går.. pusss

    SvaraRadera
  2. vilka fina ägg dom har gjort!=)

    SvaraRadera