Startsida

lördag 3 mars 2012

Vaknat upp från mitt ide

3 mars 2012 dagens namnsdag är Gunborg, Gunvor.
Så fort solen tittar fram så längtar jag efter så himla mycket saker i livet. Vad sägs om att ligga så här med sandiga fötter? Jag skulle verkligen inte ha något emot det - jag som älskar värmen och solen. Detta kort är från Karon Beatch i Thailand 2009. Underbart att få varit där. Jag längtar tillbaka varje gång jag ser programmet " 30 grader i februari", med bla Kjell Bergqvist och Maria Lundqvist. Otroligt roligt program. Rekomenderar varmt att Ni kollar in det.
Som sagt jag vaknar till liv när solen tittar fram. Älskar solen, dock inte att jag ser hur ostädat det är här hemma. Att fönsterna är smutsiga och att dammet ligger så fint över allt. Men vad tusan det gör inte ett jädra dugg - för det kommer aldrig någon hit som klagar.
Ta vara på livet och varandra. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut på bild.. vatten o sand..jag tycker oxå det är härligt med sommar o sol--men älskar oxå vintern.. tur är väl det då man bor opp i kalla nord..vi har skitmycke snö ännu o idag är det sol men blåser kallt..just nu har vi bara +1...ha en skön helg.. kram kikka

    SvaraRadera
  2. Åh va härlig bild! Vill också åka utomlands till värmen. Men de får vänta nu i några år :D puss

    SvaraRadera