Startsida

söndag 11 mars 2012

Sköna söndag



11 mars 2012 dagens namnsdag är Edvin, Egon.

Söndagar är för sköna. Sova lite längre. Bara kunna njuta av livet. Precis så är det idag. Sov lite längre. Vaknade och tänkte att jag måste läsa klart boken, hade bara 30 sidor kvar av Karin Alvtegens bok Skuggan. Så blev det! Har bakat kanelbullar och små frallor till nästa helg. Så nu väntas lite matlagning, jag brukar göra iordning 3 st maträtter så att det bara är att värma när vi kommer hem. Jätteskönt. Så pannbiff med lök, korvgryta och makaronipudding skall nu göras i ordning. Hoppas att jag inte är allt för trött i morgon när jag kommer hem för viljan säger att jag borde baka några små kakor.

Ta vara på livet och varandra. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. skönt och härligt väder vi har ju =) bara älskart, nu är det äntligen vår!! :D va skönt att fixa alla matlådor och sen bara värma :) fiffigt!! pusss

    SvaraRadera
  2. ja,passa på att njut alla helger=)

    SvaraRadera