Startsida

lördag 4 februari 2012

Dream on














4 februari 2012 dagens namnsdag är Ansgar, Anselm.
Just i dag har vi bott i vårat hus i 4 år. Tänk vad fort det går. Vi har inte gjort något på huset men det finns många projekt som det dröms om och som behöver göras. Speciellt för att kanske kunna sätta sin egna prägel på huset. Men både gubben och jag har tummarna mitt i handen. Men jag har nog mera idéer att komma med än vad gubben har. Känner att jag har lösningar på en massa saker. Men det blir just ingenting gjort. Orsakerna är många dels att vi har tummarna mitt i handen, ofta som gubben har sin kroniska värk ( som jag tycker att han ska söka hjälp för, men som Ni kanske vet så är han precis som många andra...det går ett tag till) drar oss för att göra saker, vill bara njuta av vår lediga tid....ja jag kan nog räkna upp flera argument. Jag njuter av att kolla in nybyggda hus ta dessa tex Fiskarhedensvillan den röda heter Entita och det vita Domherre. Mycket vackert för ögat.
Ta vara på livet och varandra. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. vilka vackra hus!=) vad är de för fel pappsen har?

    SvaraRadera
  2. Hahaha Jannice vad menar du? Att pappa har något fel - med tummen mitt i handen säger man när man inte vet hur man ska göra. Söta du.

    SvaraRadera