Startsida

fredag 17 februari 2012

Barnbarn nummer tre.


17 februari 2012 dagens namnsdag är Alexandra, Sandra.
Underbara smultronblomman Alicia han nu kommit till världen. Välkommen! Klockan 19:34 den 16 februari blev gubben och jag morfar och mormor igen för tredje gången. Underbart!! Roligt med en tjej....jag längtar redan tills vi får köpa barbie dockor, My little pony hästar odyl. Hon var ju inte stor tösen men inte liten heller utan normal, 3030 gr och 49 cm lång. Svärmor Nancy berättade för gubben i telefonen att hon var nästa lika stor som han när han var liten. Han var 49 cm och 3130gr. Alicias mamma Jessica vägde 3100gr och tänk att det fanns en bebies till i magen då, Jannice som vägde 3300gr. Vilken jättemage jag hade då. Jag har ingen egen bild på Alicia utan har lånat av Jannices blogg. Passar på att visa en utav mina favoritbilder också på små prinsarna.
Ta vara på livet och varandra. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Åååå... De är så kul att hon äntligen är här!!! Söta,lilla blomman då! Så söt hon är... Längtar verkligen tills man får träffa henne :)

    SvaraRadera
  2. Dem är ju såå söta!!! <3 såå fina och mysiga bilder!! :D kul att de väger nästan lika :)Pusss

    SvaraRadera