Startsida

söndag 22 januari 2012

Söndags mys

22 januari 2012 dagens namnsdag är Vincent, Viktor.
I går firade vi Filippa som i veckan fyllde 20 år. Otroligt mycket god mat och dryck. Samt gudomligt god fika som efterrätt. Hennes mamma hon kan hon.
Detta lilla citat gillar jag skarpt. Inte för att jag brukar vara på krogen och ragga MEN jämförelsen är ju klockren.
Det har blivit promenad två dagar i rad i helgen - riktigt skönt vill jag säga. Hoppas att det taggar mig till att fortsätta att röra på mig. Det är ju alltid bra att hålla igång. Annars har söndagen bara varit mys, tvättar lite, plockar lite och ska ta fram damsugaren. Nog finns det att göra. Jag skulle vilja bara ligga i soffan och läsa min bok. Men det får bli en annan gång.
Ta vara på livet och varandra
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. hahah =) ja,de stämmer ju riktigt bra...

    SvaraRadera
  2. mysigt med massa god mat och sånt :)

    Åh tack för igår =) alex va såå glad när vi va hos er :D åh när vi satte oss i bilen och skulle åka hem, så sa han min morfar och min mormor :D <3

    SvaraRadera