Startsida

lördag 28 januari 2012

En gång en dröm


En gång en dröm. Tänk vad drömmar är bra - i alla fall för mig. Jag har något att se framemot. Som att kunna få upp våran "pensionärskuvös" vid friggeboden. Att kunna vinna så mycket pengar så jag blir ekonomiskoberoende. En ny cykel - jag tror att det ligger närmast i drömlistan eftersom det blev två bilder inlagda här :). En ny kamera som jag kan ta fina bilder. En ny symaskin så att det inte blir något trassel när jag ska sy. Att kunna resa vart jag vill i hela världen. En trädgårdsstaty - kanske inte en sådan som Jesus statyn i Rio, men lycklig är jag som har varit just där. En riktig drömträdgård och ett ny inredning i hela huset. Som grädde på moset behövs nog också en pool i trädgården. Självklart en ny bil och en hushållerska/trädgårdsmästare........Oj nu tror jag visst att jag redan har blivit miljonär. Men viktigaste av allt är att alla mina nära och kära är friska och krya. Det är ju faktist en gudagåva.
Ta vara på varandra och livet. Kram Marie


































































































































































1 kommentar:

  1. Åå,många fina drömmar.. Vill med ha en cykel å ska köpa mig en någon vacker dag... Sen önskar jag mig också att resa,en ny bil å massor annat som gör livet gott!

    SvaraRadera