Startsida

torsdag 3 november 2011

Dagarna springer iväg



3 november 2011 dagens namnsdag är Hubert, Hugo - Tobias födelsedag, grattis mannen!



Tjoho vad dagarna springer i väg. Jag försöker att springa efter men lyckas inte så bra. Det är fullt upp med allt och jag vill nu ha en "inte behöva sova piller". Jag är har fullt upp med att göra alla möjliga saker och jobba så klart. Svärfar tar sin tid ....men det kommer bli bättre. Skulle behöva ringa till snickaren nu också. Det måste bara bli snart. Jag hade planer på att kunna ha lite pyssel med svägerskan och sambo. MEN när ska allt bokas in? Det gäller att verkligen kolla in en passande dag. Julpyssel är ju helt underbart. Men mitt i allt så vet jag att det blir mera, mera jobb. Vi har även blivit bortbjudna några helger. Jag måste nog planera bättre tror jag.



Men en liten smakbit på ett nytt spel jag har köpt. Va...vad sägs om detta.


Skryter du över svenska popgrupper du inte ens gillar när du träffar folk utomlands, har du Iittala-glas med klisterlapparna kvar på och har du någon gång applåderat vid en flygplanslandning? Svarade du Ja på någon av dessa frågor så har du antagligen en god chans i det här spelet.
Lingon, lådvin och långkalsonger är ett fantastiskt underhållande spel där du får, eller förlorar poäng beroende på hur typiskt svenskt du beter dig.. på gott och ont. Spelet innehåller mer än 300 träffsäkra frågor om allt från melodifestivalen och foppatofflor till falukorv och mellandagsrea. Ett helkul spel med hög igenkänningsfaktor som garanterat sätter igång lustiga diskussioner.


Ta vara på livet och varandra.

kram Marie



3 kommentarer:

  1. Verkar vara er roligt spel dd där... Hade du köpt de? :) ja,mycket att göra ärm hör.. Hoppas du kan koppla av.. Kunde ni va barnvakt ev den 19e?

    SvaraRadera
  2. de spelat vill jag prova nån gång :) verkar kul de :D vi får ha en spel o mys kväll sen :)

    Puss <3

    SvaraRadera
  3. jajemän jag får önska mig tekannan av tomten :)

    SvaraRadera