Startsida

söndag 2 oktober 2011

Utlottning

























Var med du också i utlottningen på denna trädgårdsbok.

Jag har nämligen hittat en ny blogg som jag gärna vill följa. Där hittade jag denna utlottning. Det är nämligen Lilla kolonistugan - http://lillakolonistugan.blogspot.com

Jag har alltid drömt om en liten stuga. När jag var liten gick jag ofta in i koloniträdgårdarna som fanns i Fålhagen i Uppsala. Om jag inte minns fel tror jag att den heter FLORA.

I alla fall har jag lagt in om två lotter för utlottningen. Fick redan ett jättefint tips om hur underbart det kan bli till mina luktärter samt betongtips. Bilderna har jag lånat från denna underbara blogg - hoppas att det är OK. Vill du inte vara med i utlottningen gå bara in och kolla bloggen. Ilove bloggar....

Ta vara på livet och varandra

Kram Marie

1 kommentar:

  1. Tack för dina rara ord och att du vill vara med på min utlottning
    Tittar in hos dej igen /Anne

    SvaraRadera