Startsida

lördag 1 oktober 2011

Tiden bara springer i väg.



1 oktober 2011 dagens namnsdag är Ragnar, Ragna.

Nu skriver jag några rader och jag kan bara säga att det är så fullt upp att mitt databegär håller på att sina. Det känns bra tycker jag. Visst jag kollar in datan i stort sett varje dag men inte lika länge som jag gjorde förr. Det finns ju andra saker som jag värderar högre just nu.

Jag har blivit väldigt hes och kan knappt prata. Men det fungerar med att dra en "busvisling" på jobbet när jag behöver säga någonting till någon - de kommer direkt. Det är nog de starka barnbasillerna som har satt sig på mina stämband. Så går det när jag ligger för nära vid nattningen och torkar snoriga näsor när mina små favorit prinsar har varit på myshelg hos mormor och morfar. Det var en helt underbara helg vi hade alla tillsammans. Men som sagt det tog på krafterna.

Detta hus gillar jag skarpt. Hittade den bilden på nätet. Den passar ju bra just nu när det är höst vid detta hus också.

Hoppas att Ni alla har det bra och mår bra. Här går det ingen nöd på oss och vi har häcken full. Så dagarna bara riller i väg. Det är väl så det ska vara förstås.

Ta vara på livet och varandra.

Kram Marie

3 kommentarer:

  1. oj det var äna längesedan men du kanske bara skriver 1 gång i månad. Jaja nu var du här och jag fick läsa. Kram hoffmansdeisgn

    SvaraRadera
  2. åh vilket sött hus :D de gillade jag med.. puss

    SvaraRadera
  3. krya på dig! här är jag lite hostig fortfarande å viasst är de alex å wille som har smittat er. vilket fint hus. passar riktigt bra med hösten faktiskt=)

    SvaraRadera