Startsida

söndag 17 juli 2011

Loppis söndag






























17 juli 2011 dagens namnsdag är Bruno.

Idag har vi varit på loppisrunda. Jag älskar att åka på loppisrundor. Jag köpte dessa fyra saker. Kakburken är en önskesak som jag verkligen ville ha. Den var kanske lite dyr men den var mycket välbehållen och kändes som ett måste köp. Höganäskrukan var ett rimligt pris på och mycket välbehållen. Ljusstaken ville jag ha när jag hörde priset som var verkligen ett loppispris 20 kr och Lasse Åbergstavlan lika så 20 kr. Jag kunde ha handlat mycket mera - undrar varför jag inte gjorde det. Som vanligt tittar jag på saker och sedan ångrar jag mig efteråt. Alla sakerna inhandlades på Roslagsstoppet - en loppis mellan Norrtälje och Stockholm. Med mycket bra priser för att vara i Stockholmsområdet. Sedan var vi på ett loppis i Edsbro - som hade hutlösa priser samt ett loppis i Smara - där det enl. Anette inte var mycket att hänga i granen. Det var nämligen i en sommarstuga där och det fanns ingen försäljare där fast vi kom innan stängningsdags. En mysig dag blev det i alla fall.

Ta vara på varandra och livet

Kram Marie

2 kommentarer:

  1. vart nånstns va ni på loppis då? =) va fina saker du köpte =)

    SvaraRadera
  2. Kakburken e super fin! En sådan skulle jag med vilja ha:)

    SvaraRadera