Startsida

onsdag 18 maj 2011

Spontant besök



18 maj 2011 dagens namnsdag är Erik.
Ett efterlängtat spontan fika blev det igår. Våra underbara vänner Dennis & Monica samt Emma kom över till oss och överraskade. Roligt att Emma var med i helles ålder vill man ju göra bara saker som man själv gillar - att vara med sina kompisar osv. Glass och hallon hade de köpt och visst är det ljuvligt gott. Mycket uppskattat fast jag inte var riktigt på topp. Jag hostar och hackar samt är lite låg. Har nog en släng av en deprition. Vill bara krypa in i "mitt skal" ett tag. Vill bara ha tid till att göra roliga saker. Vill bara ha tid med mig själv. Strosa runt här hemma, fixa och dona med saker som bara finns på min önskelista. Göra alla projekt som jag har i huvudet. Men tids nog kommer det mera tid om inte annat till semestern. Längtar efter den!
Tack för fikat Monica, Emma & Dennis.
Ta vara på livet och varandra.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Kul med lite besök!=)))

    SvaraRadera
  2. mysigt med besök =)

    här är vi också förkylda =( usch o fy o blää.. inge kul de. krya på dig. puss

    SvaraRadera