Startsida

måndag 16 maj 2011

Går det att få bakis av jobb?



16 maj dagens namnsdag är Ronald, Ronny.

Älskar denna bild - därför kommer den igen nu när jag känner mig lite konstig. Går det att känna sig som bakfull av jobb? Det är nog den närmsta förklaringen på hur det känns att jobba 12 timmars natt helg och för lite sömn, för lite mys med gubben, för kort stubin, lite bitterhet över misslyckad gjutning och lite lungpaj. Ja jävlar du i min lilla låda. Har nog aldrig i hela mitt liv känt mig bakis av att jobba. Men perfekt väder för att vara "jobb-bakis" strosa runt i mysbyxor och glida omkring med kännslan av att jag har hur mycket tid som helst i världen.

Ska nog ta och borsta tänderna i alla fall.

Ta vara på livet och varandra.

Kram Marie

2 kommentarer:

  1. den där bilden är super fin <3

    SvaraRadera
  2. ja,jag kan också känna mig bakis när jag har jobbat natt å tro inte att man mår bättre även om man inte har druckit :(

    SvaraRadera