Startsida

måndag 2 maj 2011

Det kommer smygande!



2 maj 2011 och dagens namnsdag är Filip, Filippa - Grattis Filippa tjejen!

Jag kände det redan igår att något var på gång. Jag gick inte ut på hela dagen samt hade sov t-shirten på mig dagen lång. Det som kallas deprition tror jag. Jag vet inte vad eller varför jag är det men har liksom ingen lust med att göra någonting INTE ens mina roliga saker. I går kväll tänkte jag att i morgon ska jag fixa och dona med det och det och det och det. Men när jag vaknar upp på mogonen så orkar jag inte göra ett smack. Men jag har bestämt mig för att när kl 10 - blir det ingen data mera. Ett så kallat ta sig i kragentag. Ibland kommer det bara utan vidare det behöver inte bero på något eller inget som jag märker i alla fall. Det är jobbigt när jag inte kan styra min vilja - jag som har så mycket roligt att pyssla med, vem vet det kanske är för mycket. Eller så känner jag ensammen på något sätt. Vädret påverkar mig väldigt mycket kan jag säga. Sol och värme är bra. Finns det någon annan som bara har sådana här dagar? Snälla berätta.

Ta vara på livet och varandra.

Kram Marie

2 kommentarer:

  1. jobbigt mamma. men hoppas du snart blir glad o pigg igen =) puss

    SvaraRadera
  2. Jag säger som du brukar säga till mig när jag är deppig "Ryck upp dig" :))) Du skulle nog behöva semester nu. Snart kommer den och då får du njuta och göra mysiga saker. Detta schema kanske påverkar dig som den gör på mig.. Men man får kämpa!!! <3

    SvaraRadera