Startsida

onsdag 11 maj 2011

Betongen slut!



11 maj 2011 dagens namnsdag är Märta, Märit.


Tog mig i kragen och började gjuta lite betong. Jag älskar betong saker. Så nu väntar jag med spänning på resultatet. Tyvärr tog betongen slut så jag kunde inte göra lika mycket som jag ville - men bara att köpa ny.


Jag har pratat med min chef ang. att jag inte orkar jobba 5 skifts tiderna. Han rekomenderade mig att söka ett visstidsjobb hos oss på en sprillans ny avd. Där skulle det vara 2 skift eller dagtid - inte riktigt bestämt än. Så jag kanske får lägga in en ansökan på det. Men det gäller att vänja sig av med den feta OB lönen. Men självklart vill jag ju må bra.

Nu måste jag nog duscha av mig allt betondamm.

Ta vara på livet och varandra.

Kram Marie

2 kommentarer:

  1. sök du! du kanske får en tjänst där=) hihi

    SvaraRadera
  2. testa o sök :) man vet adrig. huvudsakligen du mår bra :)

    du gör så mkt fint med betongen :) pyuss

    SvaraRadera