Startsida

fredag 13 maj 2011

Äntligen tillbaka!



13 maj dagens namnsdag är Linnea, Linn - Grattis Linnea!

Äntligen går det att blogga igen. Den har varit nere sedan i går kväll. Så något trasigt har det säkert varit. Tänk vad beroende jag blir när det inte fungerar. Inte fungerade det heller att söka tjänsten på jobbet - så jag får prova när jag kommer till jobbet igen.

I går fick vi världens åsk och regnväder. Det blixtra och mullrade samtidigt. Jag var faktist lite rädd. Sedan regnade det och haglade en himla massa. Så efter det här kommer gräset att växa mycket. Men det var otroligt skönt att bli av med pollen som hade kommit ner. Gubben satt ute på altan på onsdagskvällen med svart t-shirt - som efter en stund blev gul. Stackars människor som är allergiska.

I dag har jag och Anette gått en liten runda här. Skönt att komma ut fast inte solen skiner. I går cyklade jag en bit. Resten av denna dag har nog gått i depritionens tecken - orkeslös, vill inte göra något, längtar bara till måndag( som inte kan vara normalt när det är fredag).

Ta vara på varandra och livet.

Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar