Startsida

tisdag 12 april 2011

Lusten tog slut


12 april 2011 dagens namnsdag är Liv.

Jo visst kan jag äta godis hela tiden....en liten rolig bild som jag har tagit från nätet. Jag kan äta godis varje dag precis så känner jag nu - godis sugen. Tog ett tuggumi få se om det går över.

Jag har torkat köks-, badrums- och hallgovlet. Det behövdes verkligen. När jag var uppe i varv skulle jag börja med att klä in två papplådor med tyg som jag kan lägga små bilar samt trätåg i. Jo tanken var god. Jag hade tänkt mig att limma fast tyget på lådan. Men limmet räckte bara till en låda.....jamen jag blir så trött. Då kanske jag ska börja med nästa projekt....nej jag tappade lusten. Så jag får nöja mig med att det som är gjort idag var bra att det blev gjort. Jag har hur mycket projekt som helst på gång - nej inte riktigt på gång utan i mina tankar bara. Men nu hoppas jag på soligt väder i morgon så att jag kan vara ute och vårstäda lite.

Ta vara på varandra och livet.

Kram Marie

3 kommentarer:

  1. Åh jag känner igen mig i allt det där. Skönt att höra att det finns fler som är likadana ;)
    Tusen projekt och en liten bråkdel som möjligtvis blir gjorda. Och när man börjar på något så kan man inte göra det färdigt eller så blir det inte som man tänkt sig. Så typiskt!!
    Håller tummarna att det blir soligt i morgon =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vet va ni menar ;) är cokså med på samma hörn.. Har en hel del projekt jag skulle vilja få gjort men kommer aldrig till skott.

    Puss

    SvaraRadera
  3. Svar; Tack för tipset, väldigt bra fotograf va hon ;)

    Kram

    SvaraRadera