Startsida

onsdag 6 april 2011

Hur mycket glädje kan jag få?


6 april 2011 dagens namnsdag är Vilhelm, Helmi.

Oj först måste jag erkänna att Jannice jag hade fel ....det var inte Willams namnsdag. Hur har jag kunnat sett så galet? Ja ingeting är sig likt.

Sedan vill jag verkligen tacka Flliikkan - Pernilla för att jag fick en "andra chans" på utlottningen samt att jag VANN. Är så himla lycklig över det. TUSEN TACK!

Sedan känns det så himla meningsfullt detta med min fadderfamilj så jag skulle kunna göra mycket saker för dem. Självklart skulle jag även vilja åka till dem för att se hur fint de har fått det hela - men väntar ett tag så att de hinner bygga sitt hus färdigt.

Måste verkligen säga att denna fadderverksamhet är guld värd. Hoppas att flera vill vara med och hjälpa till. För 100kr i månaden kan de få mycket för där i sitt fattiga land. Tänk på det.

Sedan var jag äntligen till gyn. Som jag har längtat efter denna tid, det går inte att beskriva. De hittade en cysta på ena äggstocken och nu först medicin i 10 dagar sedan återbesök om 6 veckor. Så nu håller jag verkligen tummarna för att det ska gå bra. De sa att det inte var farligt. MEN - jag säger som min chef att få sitt huvud att förstå det är bara att vänta på resultatet. Så visst det går olika tankar runt i huvudet det kan jag säga.

Ta vara på livet och varandra.

Kram Marie

2 kommentarer:

  1. åh va kul.. ett stort grattis till dig mamma :D underbart!!!!!!!!

    jobbigt med cysta men skönt att de hita va de va. håller tummarna nu. puss pusss

    SvaraRadera
  2. Usch då cysta låter inte så roligt. Men man får helt enkel lita på läkarna när de säger att det är ofarligt. Håller tummarna och tänker på dig!
    Kram

    SvaraRadera