Startsida

måndag 3 januari 2011

Morgondeppa

3 januari 2011 dagens namnsdag är Alfred.
Ja dagarna går och går eller rättare sagt tycker jag att de småspringer. Sedan måste jag fråga går det bara att vara deprimerad på morgonen? Det är alltid samma sak. Varje kväll tänker jag att i morgonbitti ska jag göra det där, det där, det där osv. Men nästan alltid blir ingenting gjort. Jag skjuter upp saker hela tiden. Tycker synd om mig själv. Klär inte på mig. En sak kan ju vara att det finns ju alltid saker att göra men ibland MÅSTE vissa saker bli gjorda. Som i morse tex jag skulle baka toscakakor två stycken till gubben som skulle ha med fika bröd i veckan till jobbet. Jo visst EN kaka blev bakad och sedan kände jag nej det får räcka. Varför har allt roligt blivit så tråkigt? Eller så är det att jag blir stressad av tiden? Inte vet jag men något är det i alla fall. Finns säkerligen en förklaring till allt. Jag har provat att skriva ner listor - men inte fanken hjälpte det. Jag tror att jag måste ta tag i mig själv snart.
Hoppas att Ni andra har det bra och att livet är en dans på rosor.
Ta vara på livet och varndra.
Kram Marie

3 kommentarer:

  1. så kan jag känna ibland med mamma. är nog ganska vanligt. så de behöver du inte känna. mkt som brukar hända ibland. puss

    SvaraRadera
  2. Hej roligt att du hittade till mig,,ditt inlägg idag skulle kunna vara mitt eget..nej du man kan undra ibland vad det är för fel på en...Hade just en dust med sambon om det där med heltids tjänsten i hemmet,,suck det gick inge vidare kan jag säga....Birgitta Lindeblad heter hon som målat härliga damer,,jag tror om du klickar på bilden så kommer du till hennes sida eller googla på hennes namn...Kram till dagen

    SvaraRadera
  3. Tusen tusen tack Susanne för ditt inlägg och tipset om Birgitta Lindeblads härligt målade kvinnor. Oj vad många det fanns. Tack!

    SvaraRadera