Startsida

onsdag 10 november 2010

Snökaos


10november 2010 dagens namnsdag är Martin, Martina - grattis mamma på namnsdagen.
Himmel och plättar vilket snökaos det var igår. Jag jobbade kväll och tog en buss hem tidigare pga ovissheten om det skulle gå en buss senare eller inte. Men jag kan säga som så att inne i Uppsala måste det vara svårt att köra buss. För det är bättre plogat ut mot landet. Säkerligen kom det en 2 dm snö. Gubben fick skotta själv eftersom jag var på jobbet. Sådanna här dagar vill jag i alla fall bo i lägenhet. Men på morgonkvisten har jag varit ute och matat småfåglarna som inte har det lätt i snön.
Måste bara visa en underbar bild från mitt skolfoto i första klass. Roligt att kunna dela med det till andra. Allt tack vara min skolkasskopis/barndomsvän Anci. Visst är vi gulliga?
Ta vara på livet och varandra.
Lev nu!
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. hihi =) söt bild ju.. jana är lik dig jätt mkt =) hhiihi.. jaa man längtar efter sommar igen, men julen är mysig dn också. puss

    SvaraRadera
  2. önskar jag hade pengar så man kunde köpa en plogmaskin till er!=)

    SvaraRadera