Startsida

tisdag 12 oktober 2010

Snart dags att klä på sig.


12 oktober 2010 dagens namnsdag är Valfrid, Manfrid.
Här går jag och strosar med pyjamasen på klockan är 12.20. Men nu är det dags att klä på sig snart. Jobbar eftermiddag och gillar det inte. Men som allt annat bara att gilla läget.
Jag vill bara påminna alla att det är den ROSA månaden och vill att Ni går in och läser om en underbar människa som heter Lena. Hon och jag har jobbar ihop för ett tag sedan. Hennes syster har bröstcanser och hon gör sådana fina insamlingar till bröstcanserfonden. Har du inget för dig den 23 oktober så åk till Österbybruk och kolla in vad som händer där då. Läs mera på hennes blogg http/osterbybrukblirrosa.blogg.se
Vilken människa och jag tror att detta kommer att bli väldigt stort. Jag var där i söndags och lämnade ett bidrag av betong hjärtan som hon kan göra något med.
Lycka till Lena.
Ta hand om varandra och livet
Kram Marie

1 kommentar: