Startsida

onsdag 21 juli 2010

Otroligt rogivande







21 juli 2010 dagens namnsdag är Johanna.



Otroligt vad sköna dagar vi har haft i Östhammar med gubbens syrra och sambo. Vilken gudomlig mat hon gör - jag bara älskar allt hon gör. Så himla påhittig vad det gäller mat. Allt smakar gott. Vi fick sova i ett gästhus som var hur skönt som helst att sova i. Vi drack lite alkoholdrycker på alltan och pratade. Sviss så var det kväller. Detta måste göras om flera gånger. Bara älskar dessa människor. Sedan skulle vi åka runt lite i dag - då beslutade alla när jag var på toan att det var jag som skulle köra. Jaja...kommer Pekka så kanske jag hade blivit av med körkortet - förresten det hade kanske alla blivit så att de som åkte med fick en känga också. Men som tur var träffade vi inte Pekka - men vi såg han! Vi åkte på loppisar - I love it. Sedan tog vi lunch vid Adas kaffestuga i Östhammar. PROVA DET SÄGER JAG BARA. Humana priser, mysigt gammalt ställe med en 50 tals hörna och fikat ska man inte prata om. Rekomenderas värlkligen. Lite blider därifrån kommer här.



Ta vara på livet och varandra.



Kram Marie



2 kommentarer:

  1. åh sååå mysigt!!! De låter underbart. hennes mat är kanon god :) pusss

    SvaraRadera
  2. mysigt med östhammar. vill också!=)

    SvaraRadera