Startsida

torsdag 22 juli 2010

Eskilstuna parken zoo

22 juli 2010 dagens namnsdag är Magdalena, Madelene.
I dag har vi varit i parken zoo Eskilstuna. Vi fick faktist ihop alla barn med respektive och barnbarn. Helt underbart roligt hade vi. Vädergudarna var inte med helt och hållet men vad gjorde det när vi hade så himla kul. Vi åt lite medtagen sallads buffé, tittade på djuren, åt hamburgare, åkte karuseller hur mycket som helst och vi åt även glass två gånger. Jag måste säga att karusellerna var nog roligast i alla fall fanns det en liten kille som gillade det otroligt mycket. Eller det fanns nog två små killar som gillade det - men en utav dem kunde verkligen se till att få fram krokodiltårarna när åkturerna var klara. Men hårda bud. Rätt ska vara rätt. Till baka till kön för nästa körning. Jag var i alla fall nöjd om jag fick se hur glada alla var, det njöt jag verkligen av samt sockervaddet förstås. Oj vad jag är nöjd med denna utflykt. Jag bara älskar alla som var med och gjorde min och gubbens dag till ett glatt minne. Tack!!
Ta vara på varandra och livet nu mina kära.
I love you all.
Kram Marie










4 kommentarer:

  1. ja de va verkligen underbart kul :D de måate vi göra om flera gånger. :D pusss

    SvaraRadera
  2. Mycket trevlig dag. tackar så mycket för en rolig dag tillsammans med er och familjerna =) /stefan

    SvaraRadera
  3. De var en härlig dag med mycket glädje å lite krokodiltårar! En toppen dag=)

    SvaraRadera
  4. Familjen har alltid rätt o kopiera bilder ifrån min blogg så du vet det :) puss

    SvaraRadera