Startsida

söndag 20 juni 2010

En händelserik helg

20 juni 2010 dagens namnsdag är Linda - Grattis alla Lindor jag känner.
Det stora bröllopet om Kronprinsessan Victoria och hennes Daniel var den 19 juni. Det missade ju självklart vi eftersom vi var på Classic car cruise parad till Tallin. Men enl. tidningarna så hade det varit ett riktigt sagobröllop. Det var ju tur att det blev ett så fint bröllop. Men jag kan nog tycka att det är lite väl påkostat. Men men gjort är gjort.
Vi hade en mysig kryssning med gubbens jobbarkompis Stefan & Helen samt 6 andra Almunge bor. Riktigt roligt var det faktist. Men en besvikelse var nog Brolle. Jag har gillat Brolle när han sjunger lite bitar i gammalt stuk. Men nu var det mest nya låtar och det kändes som det inte var riktigt min musiksmak. Men det fanns många andra förband eller vad man ska kalla dem för som det riktigt svängde om. Vi åt gott och drack gott. Men som vanligt blir det lite sömn. Så jag får väl se till att gå i säng tidigt.
Må så gott nu alla vänner.
Dags för att göra i ordning söndagsmiddagen.
Ta vara på livet och varandra
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Mysigt ni hade de då :) alltid kul att åka så ju :) Jag var hos mormor och morfar så jag missade inte bröllopet :D så jag fick se det. hihi.. puss

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade de trevligt i Tallin endå :)

    SvaraRadera