Startsida

tisdag 11 maj 2010

Allt känns så konstigt

11 maj 2010 dagens namnsdag är Märta, Märit - Grattis faster Märta.
Varför känns det som jag är tom i kroppen? Svårt att beskriva men som om jag var ensam, bortglömd eller bara luft. Jannice kände precis likadant. Ja...vissa dagar kanske är så. Men solen skiner, ledighet vankas och en ljuvlig livskamrat till gubbe - så varför ska det kännas tomt. Många funderingar i huvudet och ett och annat kommer jag att genomföra var så säkra. Nu gäller det att ta vara på livet och njuta till sista stunden. Det finns ju så mycket roligt att göra.
Först och främts på med kläderna och gå ut i solen.
Måste berätta att vi firade två vänner i går med födelsedagsfika. Det är alltid kul att träffas - men tråkigt att det bara händer för sällan. Men alla har ju sitt och vi har ju vårt. Så blir det.
Nu ska jag lapa i mig lite sol.
Kram Marie

3 kommentarer:

  1. jag känner mig också så.. känner mig lite deppad över lite små saker.. jobbigt!! men ibland har man såna dagar. puss

    SvaraRadera
  2. Jobbigt att man ska känna sig så "ensam" och "bortglömd" bla. Hoppas ni får de kul i Tjeckien. Kommer sakna er! PUSS

    SvaraRadera
  3. Ja ut och njut av solen med dig !!! /Bettan

    SvaraRadera