Startsida

torsdag 15 april 2010

Snart helg

15 april 2010 dagensnamnsdag är Olivia, Oliver - Grattis Oliver & kaninängeln Olivia.
Lyckan är stor när jag känner att snart är det helg. Dagarna bara springer iväg. Då har jag säkert roligt. I helgen ska det fixas med deklarationer, loppissaker, melodikryssande & umgås med vänner. Swich så var det måndag igen. Även måndagen ska jag tillbringa med en vän. Då är det planering på högsta nivå. Roligt.
Det är många som har hört av sig om loppissaker. Roligt. Det är även roligt att ha fixat en grupp på Facebook där även andra människor bryr sig. Nu ska jag verkligen ge järnet för detta projekt. Första loppis kommer att ske den 8 maj. Alla pengar är nu öronmärkta till vår fadderfamilj i Sri Lanka. Jag har ju fått raggsockor, vantar och gardintyger av min underbara vänner som vill bli av med saker och ändå hjälpa till. Jag ska försöka att uppdatera på både bloggen och Facebook hur det kommer att gå för min familj. Skulle vara roligt att åka dit.
Nu mys med gubben en stund.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Va roligt att de är många som samlat in saker till loppis =) du ska få av mig sen med ;) hihi.. pusss

    SvaraRadera
  2. mycket pyssle i heklgen väntas hör jag!=) pus

    SvaraRadera