Startsida

måndag 15 mars 2010

Våren är på gång

15 mars 2010 dagens namnsdag är Kristoffer, Christel.
Halva mars månad är avklarad och när jag var ute i dag upptäckte jag att mina snödroppar började att titta fram. Tänk vad lite det kan vara för att i alla fall jag ska bli glad. Solen skiner och allt känns helt underbart. Mot rätt håll liksom. Jag hade funderingar på att gå en sväng ute idag. Men det är alldeles för halt fortfarande. Om några dagar så kanske det är bättre. Jag vill ju inte göra vinterns/vårens tredje vurpa utan det räcker med två.
Lev livet och ta vara på varandra. Det gör i alla fall jag.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Ja usch ja de är såå halt.. du får skaffa dobbar ;) haha.. men hoppas på att snön snart förvinner :) de vore underbart det.. puss

    SvaraRadera
  2. då kan man säga att våren är här när snödropparna syns:D åååååååååh vad härligt...

    SvaraRadera