Startsida

lördag 13 mars 2010

Mitt goda alfabet

13 mars 2010 dagens namnsdag är Greger.
A - Alexander, Australien
B - Bianca, Bengt, Blommor, Betong, Böcker, Brasen
C - Cykling, Cadillac
D - Döttrarna, Duntäcke, Datan, Dalarna
E - Ella, Edseln
F - Föräldar, Fridhem, Fika, Facebook
G - Gunilla, Godis
H - Hembakt, Hjärta, Handarbete
I - Indra, Igelkottar
J - Jimmy, Jeanette, Jessica, Jannice, Jonatan, Jul
K - Kakor, Knutby, Kompisar, Kanelbullar, Klematis, Kiruna, Kamera
L - Lakrits, Lön, Lovikavantar, Loppis
M - Mamma, Melodikrysset, Mat, Mail, Medecin, Mobiltelefon
N - Naturen, Nötter
O - Ordning, Ost
P - Pappa, Pengar, Plåtburkar, Promenader, Popcorn, Pommes frites
Q - Qumelus
R - Resor, Rosor, Radio, Rättvik
S - Stefan, Stearinljus, Sommar, Sol, Semester, Stenar, Sällskapsspel, Släkt, Skärgården
T - Tobias, Thailand, Tradera, Tidningar, Tulpaner, Triss, Taco
U - Uppsala, Ulltröja, Umgås
V - Vår, Vin, Vatten, Vänner
W - William, Whoopie, Wallanderfilmer
X - ????????
Y - Ystad
Z - Zonterapi
Å - Återbäring
Ä - Ärlighet, Äktenskapet, Änglar
Ö - Öar
Det finns miljoner saker som jag gillar men tror du att jag kommer på allt? Nix pix. Men måste säga att det var svårare att hitta onda saker. Så jag är nog en posetiv person i alla fall.
Nu ska jag kolla på Melodifestivalens poängutdelning.
Kram Marie

1 kommentar:

  1. Hej igen! Från min dator fungerar länken. Prova att trycka avbryt istället för installera så kanske det går. Jag har provat båda och kommer in på sidan. Tyvärr har jag inte sparat den...
    Hoppas det ordnar sig!

    P.S Hos bloggen Annas resa finns ett mönster "virka en groda" som du kan prova ifall du inte kommer åt sidan. Mönstret är väldigt snarlikt det andra.

    Kram Juliane

    SvaraRadera