Startsida

lördag 6 mars 2010

70 års kalas

6 mars 2010 dagens namnsdag är Ebba, Ebbe. Grattis Ebba Hedman/Lindell.
Denna underbara soliga dag har vi tillbringat i Bålsta hos min morbror & moster. Morbror fyllde 70år den 1 mars men hade sin uppvaktning idag. Hur roligt som helst att träffa dem. Det blir tyvärr alldeles för sällan. Otrolig god buffé och god dryck. Mycket trevliga människor, öppna och lättsamma. Det var också väldigt roligt att få träffa mina två kusiner med respektive. Samt kolla in de mysiga kusinbarn. Det är nu som jag ser att jag har blivit äldre. När Jimmy & jag träffades 1977 var min ena kusin bara ett halvår. Så visst går åren fort. Jag vill också passa på att säga att min morbror är mycket mycket mycket ungdomlig. Både i utseendet och till sättet. Hoppas att det är som han sa att han trodde att ungdomligheten berodde på bra gener. För då kan jag ha stor fördel i det när jag kommer till den åldern. Men sedan tror jag att de är noga med både kost och motion - där spricker det för mig.
Grattis en gång till!
Krama alla du älskar och säg fina ord till dem. De kommer att kännas bra för dig och för dem som får dessa ord. I love you all - puss.
Marie

1 kommentar:

  1. vad kul att träffa dom! :) Hoppas de va bra med dom

    SvaraRadera