Startsida

lördag 13 februari 2010

Då var det lördag igen

13 februari 2010 dagens namnsdag är Agne, Ove - grattis Owe på jobbet.
En liten ovanlig lördag idag utan melodikryss för min del. Men gubben spelade. Jag har nämligen tillbringat min halva lördag på mitt jobb. Det är mycket nu. USA har godkänt vår produkt och vill att vi ska producera så mycket som det bara går. Man är ju inte förvånad när det gäller USA och deras storhetsvansinne. Men jag är glad att det ser ljust ut på jobbfronten. Håller alla tummar och tår för min älskade Jannice att hon nu får en fast tjänst ANNARS tycker jag att de är sopiga, rent ut sagt. Hon har i alla fall sökt. En fördel för henne blir ju att vi ska jobba 5 skift. Troligen blir det mera dagar hemma för henne då med Wille. Det är ju bra. Själv vet jag inte hur det är att jobba 5 skift. Men det ska nog gå bra.
Ta vara på livet....för det blir troligen bara ett och var rädd om varandra, för vi är så sköra.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Jag håller alla kroppsdelar som går!!!!

    SvaraRadera
  2. hoppas de går bra för janni med jobbet, håller tummarna :) hoppas du va ledig idag istället ;) puss

    SvaraRadera