Startsida

onsdag 13 januari 2010

Kan jag köpa tid någonstanns?


13 januari 2010 dagensnamnsdag är Knut och det är tjugondedag jul.
I dag ska man kasta ut julen enligt gammal tradition i alla fall i min familj. Fast vi har tjuvstartat lite. Sedan fyller mitt första barnbarn 2 år. GRATTIS!!
Har även fått en liten bild på en utav våra nya familjemedlemmar Cornelia. Visst är hon söt! Klänning och skor....hur söt som bara den.
I vilken affär kan jag köpa mig mera tid? Finns det någon som kan svara på det? Jag vill ha minst lika mycket tid till på dygnet som finns nu. OMÖJLIGT att hinna göra det jag vill. Men det kanske lugnar ner sig lite efter alla födelsedagar och helgdagar. Det vill säga när vardagen blir som vanligt igen.
På min födelsedag så firades jag i Almunge hos min ena dotter och hennes familj. Det var mysigt. Sedan bar det vidare till julgransplundring i HV-gården i Almunge. För det ska ju sättas upp traditioner till de kommande i min familj....
Ta vara på livet och varandra samt jobba inte ihjäl Er. För det tänker minsann inte jag göra.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Åh cornelia va såå sött så :) längtar tills jag få se henne live =) hihi

    jaa wille är en stor kille nu :) va fort det går! :)

    Mysigt med din födelsedag och hv gården.. puss

    SvaraRadera
  2. Söt cornelia är!!! Sån vill ja med ha

    SvaraRadera