Startsida

lördag 30 januari 2010

Helgen är helt underbar


30 januari 2010 dagens namnsdag är Gunilla, Gunhild - grattis mamma på namnsdagen.
Helt underbart med helg. Inget inplanerat och tar dagen som den kommer. Dagens sysslor är inte många skottat snö, hämtat ved, matat fåglarna, suttit vid datan, lagat mat, diskat, lyssnat på melodikrysset och kollat på film. Snacka om avkopling.
Har även bytt ut min profilbild på facebook. Här är lilla jag. Roligt!
Jag har också lyckats kränga iväg en plånbok på Tradera. Utgångsbud 100kr och vinnarbudet fick ge 305kr. Snacka om bra grej detta Tradera. Jag kan säkerligen bli av med mera saker. Kanske blir det en ny hobby.
Ta vara på varandra och livet. Det tänker i alla fall jag göra.
Kram

1 kommentar:

  1. såå söt bild på dig :D hihi.. ♥
    va roligt att du fick plånboken såld för mer pengar :D puss

    SvaraRadera