Startsida

torsdag 31 december 2009

Gott nytt år


31 december 2009 dagens namnsdag är Sylvester och är nyårsafton.
Denna man är ingen vi känner .....men vi hade väldigt roligt åt honom. Han bar en vit playboy keps och hade rullat in badbyxerna så mycket det bara gick in i grenen. Det var väl för att få så mycket brun färg som bara vara möjligt PLUS att han säkert tyckte att han var väldigt "sexy". Just ordet sexy fick man hör när vi var inne i en bh-affär. Så fort vi kollade lite mycket på något så kom frasen: sexy, sexy!!
Gott slut och gott nytt år på Er alla mina vänner. Hoppas att år 2010 blir ett bra år för alla nära och kära. Sedan vill jag att det ska gå bra för mig och min familj. MEN vem vill inte det?!!
I dag har vi tillbringat dagen med att hjälpa Jessica & Stefan att flytta till Mogavägen igen. Hoppas att det är den sista gången de flyttar ....i alla fall på ett tag. Sedan håller jag alla mina ( två stycken) tummar för att det ska gå bra för dem.
Jag tror visst att gubben blev lite krasslig. Han sa att han hade ont i halsen och har legat på soffan en stund nu på kvällen. Sitter även med filt runt benen - inte likt honom. Krya på dig vännen min! Det var meningen att vi skulle vara barnvakt till William. Men hade kräkits i natt och det största hindret var väl att vi hade inte tid att hämta Jannice & William pga att vi jobbade med flytten. Hade hon tagit bussen själv så hade det gått bra. Men jag förstår även att det kan vara jobbigt att åka buss med alla saker. Så det fick mysa i Vansjö i stället.
Ta vara på varandra och livet.......för vi är så sköra och livet är väldigt kort.
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar