Startsida

söndag 1 november 2009

Vem snabbspolade min helg?

1 november 2009 dagens namnsdag är Allhelgonadagen - kanske inte en namnsdag precis.

Oj som vanligt vet jag inte vart tiden tar vägen. Vi har ju haft lilla Wille här hemma i helgen. Så uppe med tuppen (ja kanske inte riktigt då men runt 07.30) och ner i sängen med solen (fast den fanns väl inte?). Men helgen har varit rolig i alla fall. Jannice jobbade i lördags så vi passade honom då. Vi fick besök av Anette, Niclas och Victoria. Tänk att det alltid är lika roligt att umgås med dem. Hoppas att det blir mycket mera i framtiden.
Anette och jag var ut och åt en bit mat i onsdags innan jobbet. På O´Conners - vårat favorit-ställe. På fredagen passade min mamma och jag på att vacinera oss inför resan. Så jag var lite stel i armen för jag passade även på att ta en stelkrampsspruta. Ja ha ja...vad har hänt mera. Jo vår DVD - dog och handbromsen gick sönder på Volvon. Alltid händer det något. Sedan har jag jagat rörmokare för att få ett besked om vi kan beställa vårat efterlångtade massage badkar. Hoppas att han kan komma denna vecka.
Hoppas att jag har mycket lust till att göra nyttiga saker i morgonförmiddag. Så att jag får något gjort. Väntar även på en packet från Panduro som kostar 1747kr, ja vad tusan något roligt måste jag ha. Vet Ni en sak? Jag har inte sytt i hopp min tröja än - börjar fundera på när det ska bli av. Mitt mål är ju att det ser innan årsskiftet.
Nu väntas en ny vecka och nya upptäckter. Vi ska i alla fall träffa Alexander två kvällar denna vecka - mys. Sedan har jag planer på att köpa mig en ny resväska på fredag. Finns det någon som kan rekomendera någon bra affär? Sedan är det dags att kolla in julklapparna också. Vi ska väl hinna med ett födelsedagskalas samt att det blir en övertidslördag.
Ta vara på varandra och livet -Kram Marie

3 kommentarer:

  1. Hejsan eller kanske jag ska säga gokväll, det blir alltid sent för mig nu för tiden.... Fick du thailandsinfot på FB. kanske inte så bra att skriva det där kom jag o tänka på efteråt, men men.... kram på dä´o ha en bra jobbvecka.... lill

    SvaraRadera
  2. Behöver inte köpa en, du kan få låna en av oss //Monica C

    SvaraRadera
  3. Hej mammasen min :)

    har ni fixat en annan rörmokare. så då kanske jag inte behöver säga till viktor. säg till ananrs. han hade iaf aldrig fixat ett sånt badkar ni hade. bara vanliga.

    Åh va skönt att wille går upp kl 7.30, min skrutt har börjat gått upp kl 6.00 nu.. inte likt han så man är ganska trött nu. man får gå lägga sig ännu tidigare för att komma upp på morgonen.. hihi..

    Puss

    SvaraRadera