Startsida

söndag 8 november 2009

Pyjamasdag och farsdag

8 november 2009 dagens namnsdag är Vendela.
I dag går jag med pyjamasen på hela dagen - så himla skönt. Har inte fått speciellt mycket gjort. Gubben och jag tog sovmorgon till kl 11 - riktigt skönt vill jag säga. Sedan har jag tvättat lite, bäddat rent i sängen, matat fåglarna och släpat fram mina hobby färger. Sedan skulle jag bara kolla lite på datan - där sitter jag nu. Har problem att ta tag i saker - för det är så skönt att inte behöva göra något. Regitrerade mig på Tradera - skulle vilja köpa en pysslebok. Men kommer aldrig till skott. Är väl lite feg kanske att "köpa grisen i säcken".
Jag har även hittat en rolig sida med stickade små pysselsaker - kolla in Alan Dart. Där kan man även köpa mönster som kommer upp som PDF -filer. Men jag vet inte om jag vågar det heller. Är jag en riktig fegis eller?
Nej nu får jag ta mig i kragen och hitta på något.
Ska nog ringa till pappa och gratta på farsdagen.
Må så gott nu alla folk.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. mysigt mned att gå i pyjamas halva dagen :) hihi.. puss

    SvaraRadera
  2. skönt att gå med pyjamas. de är skönt att bara ta de lugnt., såg kransen där nere i ett annat inlägg. vilken fin! /stefan

    SvaraRadera