Startsida

måndag 30 november 2009

Pyjamas dag!

30 november 2009 dagens namnsdag är Andreas, Anders.

Varför är en del dagar bara för mycket för mig. I dag tex tänkte jag att nu äntligen kan jag tvätta mina sista fönster, fixa med mina pysselgrejer och göra köttgrytan till kvällsmat. Tänkte inte sätta på datorn på förmiddagen utan eftermiddagen. VARFÖR blir det inte som jag vill att det ska bli. Nej sitter med pyjamasen på mig och började lite smått med pysslet, ringde och bokade julklappar till mina underbara flickor....men sen tog det stopp. Datorn på och nu sitter jag här. FY FY FY!!! Men bara till kl 11.00, då måste jag börja med köttgrytan. Jädrans ....vad less jag är på precis allting. Men lite data gör mig piggare. Men jag vill ju så gärna pyssla. Undar hur det känns för de människor som är riktigt deprimerade? Om jag känner mig så här.......måste det vara ett helt helvete för dem. Bara krypa in i sig själv.
Nej nu är det dags att ta i kragen.
Kram så länge - I love you.
Marie

1 kommentar:

  1. nu undrar jag jätte mkt va de är för julklapp :) ska bli spännande och se :) hihi..

    men man får ha pyjamas dagar :) men förstår vad du menade att du ville hinna göra lite nytta också :)puss

    SvaraRadera