Startsida

lördag 24 oktober 2009

Ny TV

24 oktober 2009 dagens namnsdag är Evert, Eilert samt att det är FN - dagen.

2 månader kvar till julafton och vi har nog köpt årets julklapp redan. En SAMSUNG LCD TV 40 tum. En väldigt dålig och mörk bild blev det pga att kamerans batterier var urladdade. Så var tvungen att ta med mobilen. Så i kväll kan vi titta på STOR TV - vilket ger mera effekt.
Så ungar nu är det dags att skriva till jultomten och önska era önskelistor. Sedan får man se hur snäll ni har varit och om tomten kommer!
I dag har jag jobbat lite övertid. Det gick bra. Gubben skulle ändå meka med Volvon så då kunde även jag göra lite nytta.
Jag måste även berätta vad gubben berättade när jag kom hem. Det gällde min mor och far sa han och mitt hjärta flög i halsgropen direkt. VAD HAR HÄNT NU DÅ? Men min mamma berättade att i morse så vaknade hon till och tittade på hennes klockradio. Den var väl runt kl 08. Så det var dags att höra på "Ring så spelar vi" på radion och äta frukost tyckte hon. Väl uppe och radion påslagen. Men det önskade programmet var inte där. Efter en kontroll med övriga klockor i huset så var klockan bara 03.30. Vilket var den riktiga tiden. Alltså hade lille Wille haft lite småpojkbus för sig. Tryckt lite på klockan. Så himla roligt. Samma sak som jag gjorde för ett tag sedan MEN då var det inte Wille som var i farten utan jag själv.
Tänk vad lite man kan ha roligt för.
Nej nu blir det Tv och gubben mys.
Ta vara på varandra och puss & kram.
Marie

2 kommentarer:

  1. hihi.. kanske dags att skaffa en större tv bänk också :)hihi..tvn ser sååå stor ut =) skönt med en tv :) va roligt med wille.. Puss

    SvaraRadera
  2. Snygg TV! Samsung e bäst=) Haha,bus Wille

    SvaraRadera