Startsida

lördag 17 oktober 2009

Läng sedan sist

17 oktober 2009 dagens namnsdag Antonia, Toni - grattis brorsan och min jobbarkompis Tony om det gäller att det är Eran dag också.
Det var länge sedan jag skrev några rader. Men jag har så himla fullt upp med jobb, sova, familjen, söka jobb,läkarbesök, handla mat, hjälpa Jannice, baka till Alex kalas, laga mat och planera min resa( det ska ju vacineras, köpa resväska...m.m) ja....livet rullar för fulla muggar. Speciellt när jag kan vara med mina tre barn och deras barn. Fy tusan om jag hade lite mera tid över till dem. Är det någon som har tid till salu?
I dag har vi varit och grattat Alexander som har blivit 1 år. Solstrålen. Han är för go den lilla gullgossen. Av oss i present fick han en säng med tillbehör. Men vi väntar lite med att köpa den tills flyttlasset har gått.
Men jag kan säga att jag mår så himla bra när jag umgås med mina barn och deras barn. Även fast jag är trött och somnar i soffan. Så är jag så himla pigg på morgonen när Wille vaknar och vi ska läsa bok. Han älskar böcker - jag är jätteglad för det. Han frågar hela tiden vad det finns i boken till det fastnar sedan kommer det långa ramsor om vad han ser. Hur duktig han är på att prata, helt otroligt. Samt han är så himla kärleksfull av sig. Mofa, mofa....pyzza, dessa ord sa han förra helgen när vi hämtade lite saker i Vansjö. När han väl hade fått sin puss så kom slängpussen. Bra med värme och kärlek det lever man på länge.
Nu måste jag kolla lite på facebook - vilket himla klister det är!!!!
Ta vara på varandra och lev livet.

1 kommentar:

  1. tack för jätte fina tårtor mamma :) dem va många som tyckte dem var goda :) du är så snäll och duktig som vill baka.. Hihi :) testade du att smaka mina vaniljdrömmar och kolakakan? Dem hade jag o stefan gjort :) dem vart ju rätt så goda för att gjort dem första gången :) hihi.. puss

    SvaraRadera