Startsida

fredag 9 oktober 2009

Fick ett roligt mail

9 oktober 2009 dagens namnsdag är Ingrid, Inger

I dag fick jag ett mail från Fröken Elsa om att nu var det min tur i att få köpa små möss. Så hon skulle börja att göra dessa små varelser. De är helt underbara dessa små - gå gärna in på hennes sida och kolla lite.
Har en fyrbent liten silvrig hund och hennes matte här. Mysigt att umgås lite. Men jag känner att jag ska nog krypa till kojs bara tvättmaskinen är klar.
Må så gott alla där ute i världen - ta vara på varandra och lev livet.
Kram Marie

5 kommentarer:

  1. :D jaså, va roligt. jag har kikat in på hennes hemsida :) och hon har gjort så fina möss :) de är söta..

    va mysigt att syster min o vovven är där :) puss

    SvaraRadera
  2. Myspys sida ju! Härligt med slödag idaför erg=)

    SvaraRadera
  3. Härligt med attt slappa. /stefan

    SvaraRadera
  4. Är det kanske till dig som lilla Carl Mus är på väg ?
    //Monica

    SvaraRadera
  5. Man vet ju aldrig om det är Carl som ska till Knutby - men vad ska han då med muspass till?
    M

    SvaraRadera