Startsida

tisdag 4 augusti 2009

Besök av små folk

4 augusti 2009 dagens namnsdag är Arne, Arnold. Grattis alla Arne jag känner.

Evig kärlek eller vad ska man säga. I alla fall kan jag säga att gubben är otroligt brun jämfört med mig. Såg på en blogg i dag att det var ett par som hade fotograferat sina händer tillsammans. Det var jättehäftigt. Men de hade säkert en bättre kamera än vad jag har. Men det får duga. Vill påpeka att liljan kommer från en egen odling. I dag har jag tvättat, tagit reda på tvätt, strykigt, sytt, städat utetrappan och plockat lite inne. Har även fixat till mina nya betongalster, två stycken rabarberblad. De blev bra men jag skulle vilja ha dem lite mera kupade. Så kanske blir det att göra ett nytt försök - fast det var svårt, men allt är svårt om man inte kan det riktigt. Så ev. säljer jag dessa. Men måste se först hur de andra blir. Jag bara älskar att pyssla om tiden finns.

I kväll fick vi besök av Jocke, Helene och Harry. Vad stor han hade blivit och tänk så mycket hår han hade. Roligt att det fortfarande sitter kvar - annars brukar bebiesar skava av det men inte Harry.

Ta vara på varandra och lev livet!
Kram Marie

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på era händer =) hihi! Å,snygga rabarberna vart med.. Sånt skulle jag vilja ha. Men kanske får vänta tills du har fått in snitsen på dom?? =) Duktig du är så fixar och donar. Skulle jag med behöva. När ska vi träffa pappa för att fira honom?? PUSS

    SvaraRadera
  2. Fin bild på era händer, de är så fint.. :)
    Åh så roligt att Harry kom och hälsa på :)
    rabarberbladen vart ju jätte fina :)

    puss

    SvaraRadera
  3. fina bilderna är :) rabarberbladen är ju jätte fina dem med. =) /stefan

    SvaraRadera
  4. Hej tjejen, vilket härligt kort med era händer och blommorna, jättefin. Jag köper gärna ett av dom bladen av dig tyckte dom var kanonfina //många kramar från Monica

    SvaraRadera