Startsida

onsdag 22 april 2009

Premiär för V8 muller utanför

22 april 2009 dagens namnsdag är Allan, Glenn - Grattis Glenn på jobbet!

Nu börjar jag att förstå vad alla gamlingar pratar om. Att dagarna går så fort. Med det vill jag då inte säga att jag känner mig gammal. Men när barnen var små fanns det mycket tid över till egna intressen och dyligt. Men i dagens samhälle vet jag inte vart den tiden har tagit vägen. Allt kanske beror på att jag inte är lika "rapp" som förut eller så är det inga MÅSTEN som måste göras. Inte vet jag. Men du kanske vet?

Natten som var på jobbet gav mig ett litet skärsår i tummen. Dock inte stort men dunkandes ont. Så är det när man jobbar med glas, ibland händer det bara att man skär sig. Men i natt gjorde jag det inne på renrum - vilket är en prosedur för att kunna plåstra om sig. Det får ju ta den tid det tar liksom. Men plåster på tummen måste jag ha annars spricker det upp igen.
Ja....men jag lever.

Gubben kom nyss in från garaget och hämtade sin mobiltelefon. Skulle köra en provrunda med Edseln. Då är det vår!
Hoppas att värmen kommer som de har lovat.
Annars får jag försöka att överleva ändå.
Puss & Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Klart du överlever mamma :) tråkigt med skäärsår, tur att de va ett litet skärsår iaf. :D

    kul med ett en bildtur med edseln :)

    puss

    SvaraRadera
  2. Åkte inte du med på provtur då?=)

    SvaraRadera