Startsida

onsdag 18 februari 2009

Väntar på kompis fika

18 februari 2009 dagens namnsdag är Frida, Fritiof.

Som vanligt går ju dagarna mycket fortare nu än när jag jobbar 2 skift - jag förstår inte vad det är för fel. Säkert har det med åldern att göra. För när man var ung så hörde man alltid gamlingar säga att dagarna går så fort.
Sitter och väntar på att få bjuda våra vänner Dennis & Monica på semlor. De ska bli smaskens!
Måste även berätta om busfröet William. Jag passade honom lite i måndags då hans mamma jobbade och hans barnvakt skulle göra ett besök hos tandläkaren. Han är bara för himla mysig. Det nya är nu att han drar upp byxbenen på mig och kollar där under. Vad han kollar på vet jag inte riktigt men så gör han i alla fall. Tusseliten.

Må så gott alla gran och tallkottar!
Kram Marie

1 kommentar:

  1. vilket busfrö lilla wille är :) hihi.. han är ju för söt..hjar ätit semla jag med idag på mammaträffen.. hihi.. smaskens..
    hihi.. idag har ju min katt namnsad.. hihi.. trodde du skulle skriva de på namnsgaen :) hihi.. puss

    SvaraRadera