Startsida

söndag 1 februari 2009

Barnvakt och tidsfördriv

1 februari 2009 dagens namnsdag är Max, Maximillan



Kan någon tala om för mig varför alltid helgerna går så himla fort? En egen teori är att det är så vansinnigt kul - därför springer tiden iväg.

Gubben hämtade ju hem Jannice och William till oss igår. Så det har blivit mys med dem hela lördagen och söndagen. Jannice ville åka till Almunge och kolla in handbollsmatch vilket var OK. Så gubben skjutsade dit henne och då passade William på att sova middag. Jag plockade undan lite och kokade en varsin korv till gubben och mig. Sedan var det dag att göra kvällsmat. Så det här med mitt eget tidsfördriv datan har inte blivit så mycket. MEN det är mycket roligare att umgås med mina nära och kära.

Ha´de!
Kram Marie

4 kommentarer:

  1. Tack för alla hjälp med budgeten :) Nu du ska du få se på spara :)Ska bli kul.. hihi..

    tack för en god middag och erat sällskap

    Jaa synd att de losade på handbollen, men de va ju duktiga iaf :)

    puss

    SvaraRadera
  2. Tack för hjälp med budget plus tack för alla god mat :)

    Puss

    SvaraRadera
  3. Stefan hälsar tack för middagen


    puss

    SvaraRadera
  4. Japp,helgerna går extremt forta. Dock är dom bara 2 dagar.

    SvaraRadera