Startsida

onsdag 21 januari 2009

Virrig trolltant


21 januari 2009 dagens namnsdag Agnes, Agneta.


Jag brukar ha sten koll på dagarna tycker jag. Men när man jobbar natt blir allt huller om buller. Redan onsdag. Vart tar dagarna vägen!

Det har ju inte hänt så mycket sedan jag skrev sist. Så huvudet är lite tomt vad det gäller skrivandet. Men man kanske kan bara lägga in en rolig bild på en bil som jag har hittat på nätet. Minns inte riktigt men den kommer nog i från USA. Så denna bild är till alla mina folka frälsta vänner. Håll till godo.
Må så gott.
Kram Marie

Jag tror säkerligen att det skulle vara roligt att köra denna bil.

2 kommentarer:

  1. De va en kul liten bil :)
    Jag kanske måste åka med er iallafall på lördag till siv o ingvar för stefan har hitills bara fått bort sin jour mellan kl 16- 20 tror jag de va..

    pusss

    SvaraRadera
  2. Oj,vilken gullig bil! Hihi

    SvaraRadera